نوحه،زمزمه،شور..شهادت امام حسن (ع) بهمراه سبک اجرا

نوحه،زمزمه،شور..شهادت امام حسن (ع) بهمراه سبک اجرا

 

شهادت امام حسن مجتبی(

زمینه - شور

 

یه عقده ای دارم تو سینه

بیام به پابوست مدینه

بیام مدینه از غمت زاری کنم

رو گونه هام اشکامو من جاری کنم

برا مصیبتت عزاداری کنم ، یا مولا

آقام آقام آقام آقام ، آقام حسن

******

بیاد تو این دل پر خونه

حضرت فاطمه محزونه

جن و ملک برای تو شد سینه زن

سینه شده ز داغ تو غرق محن

می زنه ناله فاطمه ای وای حسن ، واویلا

آقام آقام آقام آقام ، آقام حسن

******

میان آن کوچه چه دیدی

تو ناله ی مادر شنیدی

اگر چه گشته قاتل تو همسرت

ولی تو را کشته عزای مادرت

ای به فدای اون دو تا چشم ترت ، واویلا

آقام آقام آقام آقام ، آقام حسن

 

دریافت سبک



*************************

 

شهادت امام حسن مجتبی (ع)

 

 

واحد


چهل شبه میزنی به سینه و بر سر

برا امام شهید نیزه و خنجر

حالا اجازه دادن فاطمه و حیدر

سینه بزن برای امام پاره جگر

باید همه با هم ، به زیر این پرچم ، بمونیم

برای شادیِّ ، مادرمون زهرا ، بخونیم

حسن امام منه ، ماه تمام منه

تا وقتی نوکرشم ، دنیا به کام منه

یا مجتبی یا حسن

******

نگاه تو آقا دل منو برده

بدون تو هستم غریب و افسرده

مهر غم عشقت رو پیشونیم خورده

یوسف که زیباست از دست تو آب خورده

اسم تو رو هرشب ، دارم به روی لب ، حسن جان

برادر زینب ، دوست دارم آقا ، به قرآن

حسن امام من و ، منم غلام حسن

خدا دلم رو زده ، سند به نام حسن

یا مجتبی یا حسن

 

دریافت سبك



*********************

 

 

شهادت امام حسن مجتبی (ع)

زمینه

(به سبك شبهای جمعه میگیرم)



داروی دردم شده زهر اعدا

راحت شدم می روم نزد زهرا

دیگر نبینم به كوچه به هر جا ، دستی كه زد از جفا مادرم را

آه ، دلم پاره پاره ز غم هاست

آه ، دلم تنگ دیدار زهراست

ای ، حسن جان

******

داد از غم بی وفایی مدینه

كرده اثر بر دلم زهر كینه

شد قاتلم همسرم ای خدایا ، بنشسته داغی دگر روی سینه

آه ، میان غریبان غریبم

آه ، كه در خانه هم بی حبیبم

ای ، حسن جان


دریافت سبك



******************************

 

 

شهادت امام حسن (ع)

واحد

 

خاطره ی كوچه‏ ها ، هیچ وقتى یادت نمیره

همیشه از ماتمش ، دل تو آتیش مى‏گیره

چشم تو یه كاسه خون

مادرت دل نگرون

حالا یه عمره كه شده ، غصه و غم حاصل تو

خاطره مدینه و ، كوچه شده قاتل تو

بعد یه عمر میون طشت ، مى‏‌ریزه خون دل تو

غریب آقام غریب آقام

******

موقع تشییع تو ، چشما شده دریاى خون

ولى ببین اومدن ، یه عدّه با تیر و كمون

از غمت دلا گرفت

آسمون عزا گرفت

با تیرهاشون انگار بازم ، باغی رو آتیش كشیدن

پر از گل لاله شده ، از خون تازه این بدن

دوخته شده به همدیگه ، تابوت و پیكر و كفن

غریب آقام غریب آقام

 

دریافت سبك



*********************
 
 

 

 

 

شهادت امام حسن مجتبی (ع)

زمینه

(به سبك پر می زنم با یاد)

 

دلگیر غم ، چشمات پُر اَب ، ماهِ غریب ، خورشید صبر

لبریزه ماتمی آقا ، با ناله همدمی آقا

نداری حتی تو خونه ، انیس و محرمی آقا

چشات همیشه بارونی ، ناله ی تو نیستونی

غم توی سینه زندونی ، گریه های تو پنهونی

رو لبهات تبِ ناله ، قلب تو باغ لاله

 ******

با غربت و ، ماتم عجین ، بی هم نفس ، تنها ترین

روای اشك و محنت ها ، دلگیری از مصیبت ها

داره موی سپید تو ، از مدینه حكایت ها

غریبونه با حالی زار ، با چشمی‌خسته و خونبار

با بیقراری می‌خونی ، مرثیه ی در و دیوار

 دلخون و دلشكسته ، با یاد دست بسته

 

دریافت سبك

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام حسن(ع)
[ 8 / 9 / 1395 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]